paul mccartney is dead hoax - Forum Main My profile Registration Log out Login
Welcome Guest | RSS
Minggu
11 Des 2016
6:12 AM
..:::  Forum gratiss  :::..   "semuanya serba gratis di situs ini"
[ New posts · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 1 of 11
Forum moderator: makanasi, PeacE^^ 
Forum » Share » The lobby » paul mccartney is dead hoax (clue2nya keren ik..haha)
paul mccartney is dead hoax
jazzhandTanggal: Minggu, 29 Mar 2009, 5:45 PM | Posting # 1
Major
Group: Active users
Total posting: 466
Reputasi: 6
Status: Offline
img]http://www.paulisdeadhoax.com/images/cover_yesterday_and_today.jpg[/img]

paul (paling bawah) duduk di belakangnya ada kotak yg kayak peti mati

album sgt. peppers lonely hearts club band

paling bawah tuh tanahnya melambangkan kuburan yg baru di gali
bunga warna kuning di bawah tulisan bunga the beatles warna merah, bentuk e kayak bass, paul kan bassist e beatles
tapi cuma ada 3 senar wae, seolah2 1 personel beatles tuh uda mati (paul).
Also, notice that the yellow flowers spell out ‘PAUL?’; questioning Paul’s existence.
The doll on the right of the cover (in the white, black, and red stripes) has a small white car, with a blood red interior, on her lap. This is a model of the car that Paul died in.
Directly below the doll’s left foot is a white vase with yellow flowers in it. If you look closely it resembles a car plummeting over a cliff with flames coming out of the back end.
Below the ‘T’ in Beatles is a statue of the Hindu God Shiva ‘The Destroyer.’ Its hand points directly to Paul.
Notice The Beatles standing behind the drum in the center of the photo. They are standing sideways except for Paul who is facing directly forward. John, Ringo, and George look *three dimensional* while Paul looks like one of the cardboard cutouts.
Paul is the only one holding a black instrument. Black is associated with death. This may seem insignificant now, but it turns up a few more times.
This is the first occasion where we see an open palm above Paul McCartney’s head. There are many different theories as to what this signifies. It is generally taken to mean either that the person under the open palm will soon die or has recently passed away. As you will see, this turns up quite a few times.

Take a small mirror, or the bottom of a CD will work, and place it perpendicular to the center of the drum, so that you split ‘LONELY HEARTS’ in half. Now read the combined writing on the drum and the mirror. It says 1 ONE 1 X HE | DIE. ‘1 ONE 1′ equals three, another reference to three Beatles. The ‘X’ crosses out Paul because he is no longer alive. And the arrow between ‘He’ and ‘Die’ points directly to Paul. \

album the yellow submarine

tangan kayak gitu tuh lambang kematian katane

album abbey road

[

paul. paling kiri no 2. matane merem, nda pake sepatu (apa nda kayak mayat toh ciri2 kayak gitu), terus yg pake baju putih tuh dilambangkan sebagai pendeta, sedangkan yg paling kanan kayak penggali kubur, yang no 3 paling kiri aku nda mudeng.

terus dilihat langkah mereka pas jalan, paul tuh lain dewe kaki nya, dia kaki kanan yg duluan maju, yang lain kiri yang duluan maju.

terus paul memegang rokok dengan tangan kanan, padahal dn kan kidal. seolah2 paul sudah mati, ada orang yg mirip dn (tapi nda kidal) gantiin dn buat foto albumnya

paling kiri tuh ada mobil vw bug, nek di zoom in nomor polisinya tuh 28 IF.

Paul would have been 28 when this album was released, IF he would have lived.

Added (29 Mar 2009, 6:45 Pm)
---------------------------------------------
sebenarnya masih ada clue lain yg berasal dari lirik2 album the beatles. nek yang reply ke forum ini rame tak kasi tahu wes.. wakakakakkaka soale aku ya gi iseng nih.. cape nyari infonya.

Isi posting telah diubah oleh jazzhand - Minggu, 29 Mar 2009, 5:43 PM
 
mimirioTanggal: Minggu, 05 Apr 2009, 1:48 PM | Posting # 2
Major
Group: Moderators
Total posting: 451
Reputasi: 17
Status: Offline
Lah faktanya???
aline mati nda to tuh orang..?
tapi yg dianggep sebagai orang yg mirip paul,dah pernah maen dan maen e mirip paul nda..?
 
emozzzTanggal: Minggu, 05 Apr 2009, 6:36 PM | Posting # 3
Colonel general
Group: Moderators
Total posting: 2854
Reputasi: 20
Status: Offline
malah merinding dewe ak.. swt... wakakkakak
 
jazzhandTanggal: Senin, 06 Apr 2009, 8:11 PM | Posting # 4
Major
Group: Active users
Total posting: 466
Reputasi: 6
Status: Offline

tuh paul e kok isa pake mawar hitam dewe, padahla nek misale mawar merah e entek, moso nda mampu beli...

PAUL MASIH HIDUP SAMPAI DETIK INI

Isi posting telah diubah oleh jazzhand - Senin, 06 Apr 2009, 8:14 PM
 
emozzzTanggal: Selasa, 07 Apr 2009, 3:45 PM | Posting # 5
Colonel general
Group: Moderators
Total posting: 2854
Reputasi: 20
Status: Offline
tnan nd tu ?? jgn2 photoshop... wakkakakakak...
 
nsQuareTanggal: Selasa, 07 Apr 2009, 9:46 PM | Posting # 6
Major general
Group: Users
Total posting: 1212
Reputasi: 19
Status: Offline
ahhahahaha..
sejak mengenal phutushop
hampir smw dibilang phutushop..
wkakakaka
 
emozzzTanggal: Selasa, 07 Apr 2009, 9:52 PM | Posting # 7
Colonel general
Group: Moderators
Total posting: 2854
Reputasi: 20
Status: Offline
Quote (nsQuare)
ahhahahaha..
sejak mengenal phutushop
hampir smw dibilang phutushop..
wkakakaka

wew... nd jg.. wkakakak.. soale itu mungkin dilakukan dengan teknologi yg ada... hehehe
 
jazzhandTanggal: Selasa, 07 Apr 2009, 10:13 PM | Posting # 8
Major
Group: Active users
Total posting: 466
Reputasi: 6
Status: Offline
nda lah., emang true story oq..haha..
 
Forum » Share » The lobby » paul mccartney is dead hoax (clue2nya keren ik..haha)
Page 1 of 11
Search:


 Denny's Page © 2016
Make a free website with uCoz